«تابلو فلکسی »چیست؟و چه کاربردی دارد؟

تابلو فلکسی /چاپ بنر/ اقای نظری 09129735949 /چاپ فلکسی/

در دنیای مدرن امروز صاحبان مشاغل برای تبلیغ کالا و برند های خود با انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی رو به رو هستند که گاها برای انتخاب تابلوی مد نظر خود دچار تردید می شوند. یکی از مناسب ترین تابلو های که می تواند از هر نظر رضایت مشتریان را جلب کند تابلو فلکسی می باشد.

تابلو فکسی فیس
فلکسی فیس

 

ویژگی های تابلوی فلکسی

تابلوی فلکسی نوعی چاپ با روکش ابریشمی و دارای پوشش کوتینگ(p v c)هستند. به علت دارا بودن ویژگی بک لایت (back light)چاپ فلکسی فیس به راحتی می تواند نور را از خود عبور دهند و تصویر چاپ شده به زیبایی هر چه تمام تر نمایان شود. شکل ظاهری این نوع تابلو شباهت بسیار زیادی به بنر دارد، اما یک تفاوت اساسی که بین بنر و فلکسی وجود دارد این است که بنر قابلیت عبور نور را ندارند و کیفیت و مقاومت آنها در برابر نور آفتاب بسیار کمتر از فلکسی است.

نحوه ساخت تابلوی فلکسی

طراحی

برای ساخت تابلوی فلکسی هم مثل همه انواع تابلو های تبلیغاتی دیگر ابتدا باید طرح و ایده تابلو را با کمک نرم افزار های فتوشاپ و کرول طراحی کنیم.  بعد ازمرحله طراحی،  فایل آماده شده رو به دستگاه چاپ می دهیم. باید توجه داشته باشیم هنگام چاپ طرح مورد نظر از چهار طرف چاپ حدود 10سانتی متر فلکس خام جهت نصب بر روی شاسی تابلو در نظر بگیریم. 

ساخت چهارچوب فلکسی

 بعد از طراحی و چاپ مرحله بعدی ساخت سازه یا جهارچوب تابلو است که با پروفیل های آهنی در ابعاد مختلف ساخته می شود. یک لایه آلومنیومی(سپری) به چهار طرف شاسی ها پرچ می شود، مجدد سراغ فلکسی میرویم و از چهار طرف آن به کمک چسپ های دو طرفه نوار های استخوانی که حدود 2سانتی متر ضخامت دارد را می چسبانیم.  برای تکیمل شدن کار به فاصله هر بیست الی سی سانتی مترییک عدد گیره آلومنیومی(کلیپس)قرار میدهیم.  مرحله انتهاییکار،  فلکسی را روی شاسی های سازه مد نظر میگذاریم و با کمک آچار مخصوص (کلاغی) کلیپس ها را محکم می کنیم که فلکس بدون چین و چروک و صاف دیده شود.

مزایای تابلو های فلکسی

قیمت مناسب

از مهمترین مزیت های که تابلوی فلکسی از آن برخوردار است مقرون به صرفه بودن و ساخت آن در کوتاه ترین زمان ممکن است. طول عمر این نوع تابلو بسته به جنس فلکس و میزان قرار گرفتن آن در مقابل نور آفتاب حدود 3 الی 5 سال می باشد.

نورپردازی

مزیت دیگری که میتوان برای این نوع تابلو برشمرد جلوه های نور پردازی آن است که به روش های مختلفی انجام می شود از جمله: استفاده از لامپ های LEDیاSMD و قرار دادن پرژکتور های بر روی سازه به فاصله حدود 90سانتی متری می باشد.

لینک های برتر

تابلوسازی در ستارخان،تابلوسازی چلنیوم_تابلوفلکسی

نمای تابلو کامپوزیت

۸نکته طلایی در طراحی تابلوی های تبلیغاتی

تابلو پلکسی گلاس

تابلو سازی تاج

مدیریت: اقای نظری

شماره تماس:09129735949

شماره واتساپ:09308658397-09129735949

آدرس اینستاگرام:http://www.instagram.com/tablosazii_taj

 

 
 

۱۳ دیدگاه دربارهٔ ««تابلو فلکسی »چیست؟و چه کاربردی دارد؟»

  1. بازتاب: تابلو لایت باکس فریم لس

  2. بازتاب: چرا تابلو سازی تاج

  3. بازتاب: تابلوسازی در محدوده شرق تهران

  4. بازتاب: لگوی چلنیوم

  5. بازتاب: نصاب تابلو فلکسی در تهران - تابلو سازی تاج

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا